0
Košík je prázdný
0
     
     

    Služby Abacus 

     
     
    Jako největší lokální výrobce serverů a storage s tradicí od 1992 máme dostatek znalostí a zkušeností pro správu vašich informačních a komunikačních technologií (ICT). Naši certifikovaní kmenoví technici v Českých Budějovicích, Praze a Ostravě jsou připraveni řešit vaše požadavky v místě instalace. Pomocí webové aplikace AbaDesk na adrese podpora.abacus.cz lze velmi efektivně požadavky nejen zadávat ale také sledovat a vyhodnocovat jejich plnění.

    OnSite support pro servery a storage

    Garantovaná On-Site podpora (SLA) na naše servery a storage je realizovaná odborníky společnosti Abacus Electric, s.r.o. na území České republiky, Slovenska, Rakouska, Maďarska a SRN.

    Hlavním komunikačním nástrojem je webová aplikace AbaDesk na adrese podpora.abacus.cz.

    Před využitím podpory není nutná žádná předchozí registrace produktu v systému. AbaDesk je přímo napojený na informační systém společnosti Abacus Electric, s.r.o. Díky tomuto propojení lze váš systém identifikovat nejen pomocí výrobního čísla (VRxxxx) ale i pomocí sériového čísla některé komponenty, která byla dodána se serverem.

    Další informace o AbacusOnSite podpoře (SLA) pro servery a storage Supermicro, Asus, Gigabyte, Tyan, QSAN a další v úrovních OSNBD1, OSNBD2, OSNBD3 OS4HR1, OS4HR2, OS4HR3, NBD, NBD fix, ND, ND fix, 8h fix naleznete zde.


    Návrh a dodávka ICT řešení

    S mnohaletými bohatými zkušenostmi s virtualizací serverů i desktopů, ukládáním dat, klastr technologiemi, networkingem jsme schopni navrhnout řešení na míru. Díky použítí otevřených, neproprietárních systémů dokážeme nabídnout nejenom výhodnou cenu při nákupu, ale především rozumné ceny na další upgrade a rozšíření.

    Analýza, audit a optimalizace firemního ICT

    Zpracujeme analýzu vašeho ICT i s návrhem optimalizace.

    Správa ICT

    Přeberem do částečné či plné správy vaše počítače, servery, síť a další prvky ICT struktury. Díky pokročilým monitorovacím nástrojům dokážeme sledovat funkčnost systémů a dostupnost aplikací a služeb na dálku, 24 hodin denně, 365 dní v roce.

    Záruční a pozáruční servis hardware

    Dokážeme se postarat nejen o námi dodaný hardware, ale převzít záruky na hardware jiných dodavatelů. Prostřednictvím našich vlastních, kmenových techniků zajišťujeme opravy ten samý či následující (pracovní) den (ND/NBD fix) po celé České Republice a na Slovensku. Podrobnosti o AbacusOnSite podpoře jsou zde.

    Záložní hardware

    Našim klientům se servisní smlouvou poskytujeme záložní hardware.

    Zálohování dat

    Navrhneme vhodný způsob zálohování vašich dat s využítím vaše stávajícího HW a našeho záložního úložiště. Výhodou takového systému zálohování je rychlá obnova dat ze záloh umístěných v naší servrovně i v případě poškození vašich serverů a záloh.

    Disaster Recovery a vysoká dostupnost

    Navrhneme, dodáme a zprovozníme a budeme dozorovat řešení zajiš´tující vysokou dostupnost vašich dat, aplikací a služeb.

    AbacusLab

    Pro testování kompatibility, benchmarking je našim partnerům k dispozici AbacusLab a systém zápůjček.

    Bezplatný svoz

    Zajistíme bezplatný svoz vadného HW, který jste u nás zakoupili, nebo který je u nás pod servisní smlouvou. Platí jak pro záruční, tak pro placený pozáruční servis.

    Seznam školení a certfikací našich techniků

    Microsoft

    Microsoft Certified Solutions Associate - Windows Server 2012

    Microsoft Certified IT Professional - Server Administrator on Windows Server 2008

    Microsoft Certified Solutions Associate - Windows Server 2008

    Microsoft Certified Technology Specialist - Windows Server 2008 Network, Infrastructure, Configuration

    Microsoft Certified Technology Specialist - Windows Server 2008 Active directory, Configuration

    Microsoft Certified Technology Specialist - Windows Server 2008 R2, Server Virtualization

    Microsoft Certified Technology Specialist - Microsoft Exchange Server 2010, Configuration

    Microsoft SQL Server 2014 - jazyk SQL (M20461)

    Administrace Microsoft SQL Server 2014 (M20462)

    Nexenta

    Nexenta Certified NexentaStor Engineer

    Mellanox

    Mellanox Certified Infiniband Professional - Level 1

    Open-E

    Open-E Certified Engineer

    Open-E Certified Engineer for Open-E for Jovian DSS

    Allied Telesis

    Allied Telesis Certified Technician (CAT/P)


    Seznam dodávaných řešení (on-premise i cloud)

    Software Defined Storage a hyperkonvergovaná řešení

    euroNAS HA Cluster R3 (SDS pro replikovanou storage s podporou iSCSI, NFS, CIFS, AD) - partner pro ČR

    euroNAS Ultra R3 (vysoce výkoný SDS nejen pro Apple/Avid prostředí) - partner pro ČR

    euroNAS eEVOS (HA hyperkonvergované řešení pro dva servery bez sdíleného úložiště) - partner pro ČR

    Nexenta - certifikovaný partner pro ČR

    Open-e DSS V7 - certifikovaný GOLD partner pro ČR

    Open-e DSS Jovian - certifikovaný GOLD partner pro ČR

    Storpool

    Suse Storage (Ceph)

    Microsoft

    Windows Storage Server 2012R2 (Embedded)

    Windows Server 2012R2 Foundation

    Windows Server 2012R2, 2016

    Windows Server 2012R2, 2016

    Exchange Server

    Tradiční SAN appliance

    Modulární disková pole QSAN


    AbacusOnSite (SLA) podpora

    Garantovaná On-Site podpora (SLA) na naše servery, storage a řešení je zajiš´tovaná kmenovými odborníky společnosti Abacus Electric, s.r.o. na území České republiky, Slovenska, Rakouska, Maďarska a SRN. Hlavním komunikačním nástrojem je webová aplikace AbaDesk na adrese podpora.abacus.cz. Před využitím podpory není nutná žádná předchozí registrace produktu v systému. AbaDesk je přímo napojený na informační systém společnosti Abacus Electric, s.r.o. Díky tomuto propojení lze váš systém identifikovat nejen pomocí výrobního čísla (VRxxxx) ale i pomocí sériového čísla některé komponenty, která byla dodána se serverem. Návod k aplikaci AbaDesk naleznete zde. Informace o tom, jak zjistit výrobní číslo (VRxxxx) jsou zde.

    Pro naše servery a storage systémy zajišťujeme tyto úrovně podpory (SLA):

    Zásah další pracovní den (NBD) v autorizovaném servisním středisku

    je základní, bezpříplatková úroveň servisu. Servisní střediska jsou v našich pobočkách.

    Dostupnost dílů

    Tato služba je vhodné především pro partnery s vlastními techniky. Abacus zajišťuje expedici náhradního dílu ten samý pracovní den přepravní službou či vlakovou spěšninou dle dohody.

    Onsite zásah

    Službu onsite zásahu provádíme vlastními techniky ve variantách další pracovní den (NBD) a další den (ND). Tato úroveň servisu odpovídá či převyšuje Supermicro službu OSNBD1, OSNBD2 a OSNBD3.

    Onsite oprava

    Služba onsite opravy (vyřešení závady) je zajištěna vlastními techniky a je ve variantách další pracovní den (NBD-FIX), další den (ND-FIX) a 8hodin (8H-FIX). Tato služba je obdobou Supermicro SLA úrovní OS4HR1, OS4HR2 a OS4HR3. Požadavky na vyšší úroveň SLA, tedy především zkrácení reakčního času, lze řešit individuálně s ohledem na umístění servisované technologie.

    Požadavky zákazníků řešíme některým z následujících postupů (dle zakoupené úrovně podpory a povahy problému):

    Online podpora a telefonická konzultace

    Vzdálené připojení pomocí aplikace TeamViewer

    Expresní expedice náhradního dílu k zákazníkovi pomocí přepravních služeb či vlakovou spěšninou

    Servisní zásah našimi techniky přímo u zákazníka

    Pro úspěšné vyřešení problému potřebujeme především identifikovat konfiguraci serveru a dále pak součinnost při diagnostice závady. Naši vyškolení technici vás provedou celým procesem na jehož konci je vyřešení technického problému. Pro efektivní komunikaci je nezbytné, abyste měli přístup k systému, znali jeho výrobní číslo a administrátorská hesla.


     
     
     
    Služby Abacus
     
     
     

    K provozování našeho webu m.abacus.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme. Více informací...